Onderwerpen

Tuesday, November 26, 2013

De Zoete Parade van I Luv CakePops *ICL*


Visitekaartje van I Luv CakePops met tekeningen van Suzette Huwae (ww.suzettehuwae.com)


Mijn goodmorning chillspot!


Al maanden worden volgers online lekker gemaakt met mooie foto’s van heerlijk en mooi uitziende taarten, popcakes, cronuts en andere heerlijke baksels van I Luv CakePops. Als een van de drie reviewers uit het proefpanel ben ik een van de gelukkigen die elk seizoen mag smullen van lekkernijen van Elvira’s hand, maar aanwezig zijn bij de Zoete Parade is pas echt een waar smulparadijs. Een zoete tafel om u tegen te zeggen stond klaar voor alle gasten en ik mocht als foto-blogster lekker vroeg aanwezig zijn om los te gaan met mijn camera. Ik kan je zeggen dat dit met meer dan 200 foto’s aardig gelukt is! Uiteraard had ik genoeg gelegenheid om met de aanwezigen mee te genieten van al het lekkers en het leuke was… ik had mijn moeder meegenomen. Voor haar was het één grote verrassing waar we heen gingen. Surprise mum! Lees en kijk mee in dit Zoete blog hoe de Zoete Parade ons bevallen is.




Je ziet haar denken.... Waar gaan we heen???

Een heerlijke Chai Latte... Mum wilde niet...
Grappig steegje, zijstraat van de Grote Houtstraat

Ja mum, we zitten toch echt goed!! hihi

Hier ga ik volgende week een blog over schrijven. Deze locatie is super!
Meer info vind je op www.voilawalhalla.nl

Zondag gingen wij lekker vroeg op pad naar??? Mijn moeder heeft echt geen idee en dat geheim bleef bewaard tot we bij de super leuke locatie van Voilà Walhalla in Haarlem waren aangekomen en we als eerste mochten proeven van de heerlijke Carrot Popcake! YUM!!



Mum heeft er zin in!

Ze zien er niet alleen lekker uit.... Ze zijn het ook! One of my favorites...

De binnenkant... Echt heerlijk!!

Na het vullen van de goodiebags met Trishalovesfood -blog- Chocobites, Pronkjuweelkaarten en mijn eigen goodies, ben ik los gegaan met de camera. Elvira en haar lieve buurvrouw zetten alle lekkernijen klaar. Wat gaan de gasten straks smullen!!


itisgoodinmyhood goodies

Zoete Parade goodiebags, dus er zit veel lekkers in!!
Goodiebags
Nog even een rondje gedaan door de prachtige ruimte van Voilà Walhalla. Hier een paar foto's. Binnenkort op mijn blog dus meer. 


Een heerlijk ruime lounge. Lekker sfeervol. Past helemaal bij de Zoete Parade.

de trap naar de verfruimte

eigen werk van de vrouw des huizes

Om 14:00 is het Zoete Parade tijd en komen de gasten langzaam binnen. Hoe grappig is het dat er 3 dames uit Zuid-Limburg komen, die in mijn geboorteplaats wonen! Nota bene naast het dorp waar mijn moeder woont. Te grappig! De sfeer was warm en gezellig! Een heel fijne manier om met onbekenden bij elkaar te komen en mensen te leren kennen. En wat heeft Elvira toch een heerlijke hapjes gemaakt. Ik vind haar bak kunsten Hâute Pâtisserie!


Miss I Luv CakePops herself met haar mams


Een lekker drankje bij de entree


De gasten zijn net binnen en wachten tot de Proefsessies beginnen

De zoetegebrandenoten dame, Mieke Rodenburg,  is er ook bij en leverde
een smakelijke bijdrage aan de goodiebags.

Sweet table voor de Zoete Parade a la I Luv CakePops

De tafel mooi gezet voor de Zoete Parade

Ziet er goed uit hé!


Het ging natuurlijk vooral echt om het proeven van de lekkere taarten, bonbons, popcakes en meer van de hand van Miss I Luv CakePops. Hier een blik op wat wij mochten proeven.




Bij I Luv CakePops kon je veel eerder Cronuts bestellen dan bij de AH..
En aangezien ik ze eerder al besteld had in verschillende smaken, kan
ik iedereen deze lekkernij aanraden!
Mum nam er 2!!

Lekker met mooie eetbare bloemen... It´s about the details bij I Luv CakePops!

Deze was heerlijk! Lekkere Stoofpeer met een cake en zachte créme. Hmmmmm

Delish!

Hand gerolde Carrot CakePops, die echt heerlijk zacht van binnen en knapperig van buiten waren. 

Ik zat propvol, dus deze heb ik niet geproefd. Maar Oreo is normaliter wel een favoriet van mij.

Oreo BonBons

Ik was bang dat deze te veel naar caramel smaakte. Daar houd ik niet van. 
Maar deze smaakte heerlijk. De vulling was lekker zacht en smaakte naar lichte 
choco met een snufje caramel. De bodem was ook lekker.
Ik heb er niet zo heel veel van gegeten, omdat ik vergeten was te lunchen
en dan valt de chocolade bij mij een beetje zwaar. 
Tegenstrijdig hé, eten om te kunnen eten... Maar bij mij werkt dat wel zo...

Je kunt zo heel goed zien hoe zacht de taart van binnen is

Petit Fours

Deze zag er heerlijk uit, maar helaas ben ik deze vergeten te proeven!! Hoe dan??

Pepernootje anders. Deze zijn handgemaakt en hebben een heerlijke zachte vulling! Ook een favoriet!


Deze is echt verschrikkelijk!!
Lekker dus!! Niet gewoon appeltaart. Nee, met heerlijk zachte compote...
Hier heb ik ook een stukje van mee naar huis genomen...
Gisteren nog lekker van gegeten dus... Yummy!!

Lekkere laagjes. Precies goed. Niet te machtig. Wel heel smakelijk.

My peace of cake... En nee, deze ging ik NIET delen ;-)
En dan nu gezellige foto's!
Uit Amsterdam...










Uit Den Haag & Hoensbroek...


Helemaal uit Brunssum!!








Mieke wilde graag iets vertellen over het familiebedrijf ZoeteGebrandeNoten




Wat ik mooi vond, was dat de gasten echt overal vandaan kwamen. Van Zuid-Limburg tot Amsterdam, van Oost Nederland tot Zuid- & Noord Holland. Top dat Elvira dit zo voor elkaar krijgt met haar bak kunsten en Social Media. Het was echt gezellig en al snoepend kreeg je toch heel leuke gesprekken met mensen die je nog nooit ontmoet had. Dat vind ik echt krachtig en mooi om mee te mogen maken! Many, many thanks 2 Elvira!!



Super leuk om Elvira eens in het echt te ontmoeten! Man can she cook & bake!! 
Nog leuker vind ik dat ze ook half Moluks is (Yeah) en ze mij aan Mel zijn nicht Monica laat denken.


Onder andere deze bedrijfjes hebben bijgedragen aan de goodiebag.



Inspiratie!


Online unieke sieraden shoppen met 30% korting bij www.pronkjuweel.nl


Accessoires By Kim met korting op je eerste bestelling. 
Check dat lieve hangertje!


Jam van Vianny's, choco van Chocobites (via Thirzalovesfood@gmail.com te bestellen), thee van Vrouwtje Theelepel, basilicumkoekje van I Luv CakePops, button van de tractatiecorner.nl en noten van zoetegebrandenoten.nl!! 
Yummy!!
De thee die wij tijdens de Zoete Parade dronken was van Vrouwtje Theelepel.



Verder wil ik nog www.leukelintjes.nl noemen.
En de mooie kaartjes bij de zoete gerechten zijn van de tractatiecorner.




Om 17.00 zat de Zoete Parade er weer op. Elvira werd verrast door haar zoontje & hubby en wij gingen weer met de trein naar huis. Via Utrecht, want ondertussen waren mijn man en kinderen naar mijn schoonzus en -broer gegaan die zaterdag hun derde dochter mochten verwelkomen! Wat een dag!! Love, Love, Love.



Tussenstop in Leiden met 30 minuten vertraging.
Kijk eens hoe blij mum is!


Je gelooft het nooit... Ik heb honger!!

Yup, Pasta van Julia's it is!! En toen ik in Utrecht aankwam kreeg ik nog een bord 
Surinaamse nasi.... hihi


Ik hoop dat jullie via deze blog hebben kunnen meegenieten van de Zoete Parade. Ik zeg wel eens tegen mijn moeder: welkom in mijn wereld! Soms is dat saai, maar als ik met familie ben dan is het altijd gezellig en leuk en met lekker eten en veel mensen. Dat was dit weekend ook en deze super leuke dag met de Zoete Parade als hoogtepunt paste perfect bij "my life": itisgoodinmyhood! 


Dit filmpje plaatste ik op instagram.






Mochten jullie meer willen lezen over wat ik meemaak met itisgoodinmyhood of over product reviews, DIY, boek reviews, interieur, lifestyle, beauty & fashion? Volg mij dan via Blogger, Instagram, Facebook en pinterest.




Je kunt mij verder ook bereiken via itisgoodinmyhood@gmail.com.




Good things are closer than you think


Sweet greets,

Rosalie












No comments: