Onderwerpen

Friday, November 8, 2013

Review: de “favoriet van Nederland” onder de wasverzachters


Hoi allemaal!

Eergisteren zag ik op facebook de post van Roy Donders over het pannetje met wasverzachter op het vuur. Hype Hype! Hoeveel mensen hebben het uitgeprobeerd??? Om lekker bij het onderwerp wasverzachter te blijven ga ik vandaag voor jullie de “favoriet van Nederland” onder de wasverzachters reviewen. Nee, niet vanwege Roy -ik was er al mee bezig-, maar wel vanwege de lancering van de nieuwe "Creations" wasverzachterlijn van Robijn. Uit deze lijn heb ik de Magnolia & KoKos wasverzachter uitgeprobeerd. Uiteraard in een pannetje op het “vuur” -was nog nieuwsgierig naar het resultaat-, maar ook zoals het hoort in het wasverzachter bakje van mijn wasmachine, toen ik een wasje ging draaien. Wat ik er van vond lees je hieronder.

Daar gaat hij dan! Mijn eerste wasje met de "favoriet van Nederland"!


Why try??


Ik gebruik meestal wasverzachters van Robijn. Mijn favorieten zijn de Sensation Tiarebloem & wilde bessen en de Summer Pink. Maar nu zag ik deze dus staan. Hmmm, er zit magnolia en kokos in. Toch eens gaan uitproberen.

Robijn wasverzachter met Magnolia & Kokos

Creations & Co-Creatie campagne


Unilever heeft het slim aangepakt. Via Social Media konden consumenten zich opgeven voor een wedstrijd, waarbij zij een ontwerp van de verpakking van de nieuwe Creations konden indienen. Hierdoor kregen de wasverzachters al alle aandacht, ruim voordat het product op de markt was. In april en mei konden consumenten hun ontwerpen insturen en in juni zijn de winnaars gekozen. De wasverzachter met magnolia & kokos heet Joyful en de verpakking is ontworpen door Kim van de Klashorst uit Velsen-Noord.


Hier vind je meer informatie over de wedstrijd:
http://www.unilever.nl/merken-in-actie/detail/Winnaars-co-creatiecampagne-Robijn-bekend/353541/

Ontworpen door Kim

De verpakking


Die ziet er super fris, vrolijk en gebloemd uit! Dankzij de kokosnoot en magnolia bloem op de verpakking hoef je niet eens te kunnen lezen om te weten wat er in zit. De vorm van de fles is net zoals alle Robijn wasverzachter verpakkingen: vrouwelijk gevormd en op precies de juiste plek de welving, zodat hij goed beet neemt als je de wasverzachter gaat schenken. 

Vrolijke verschijning!

De kleur


Deze wasverzachter is crème wit van kleur.

Créme wit kleurtje


Geconcentreerd


Op de verpakking staat dat deze wasverzachter 100% meer parfum in elke druppel bevat. Je was ruikt dus met minder wasverzachter extra lekker.


Prijs


De prijs van de wasverzachter ligt ongeveer tussen de € 2,49 en de € 2,99. Op http://www.supermarktaanbiedingen.com/zoeken/robijn+wasverzachter/pagina/3 kun je checken of er een aanbieding is in jouw supermarkt.


Geur


Ik vind de geur echt het belangrijkste van de wasverzachter. Als hij niet lekker ruikt, ga ik hem niet met plezier gebruiken. De geur moet ook goed pakken in de was, anders kan ik het net zo goed niet gebruiken. De geur van deze wasverzachter pakt goed en blijft na het wassen heel goed in de was zitten. Hij is heerlijk zacht, niet te sterk en niet te zwak. Je ruikt de kokos, maar hij is niet weeïg (houd ik niet van). De magnolia maakt de geur fris. De geur van de wasverzachter in de pan op het vuur, was ook niet te sterk. Ik heb de pan ook niet te lang laten borrelen hoor, want heb je gezien wat voor een chemie er in die wasverzachter zit?? Adem je dat allemaal in als je hem opwarmt op je fornuis??

Heerlijk!!

Tip van Roy Donders: wil je dat je huis lekker ruikt? 
Zet dan wat wasverzachter verdund met water in een pannetje op het vuur. 
Gaan je gordijnen ook lekker van ruiken!

Adem je dit in als je hem laat verdampen in een pannetje op het vuur??

Verzachter


Zachte was krijgen, daar is de wasverzachter eigenlijk voor ontwikkeld. Toen mijn was na deze robijn wasverzachter uit de was kwam, was hij echt heerlijk zacht. De vezels voelden plat aan. Ik denk dat dit voor de handdoeken niet altijd handig is. Als die te zacht worden, drogen ze niet goed af. Ik moet zeggen dat ik daar tot nu toe met Robijn geen problemen mee heb. Met andere wasverzachters soms wel.


Is het een stay of een nay??


 Een stay!! Ik vind hem heerlijk, deze Robijn Joyful met Magnolia en Cocos!! Try it!


Kijk! Hij heeft zich al geïnstalleerd bij mijn was spullen!

Heb je nou ook zin gekregen in lekker de lekkere geur van wasverzachter in je huis? Denk aan de wasverzachter-in-de-pan tip! Haha


Vind je het leuk om op de hoogte te blijven van “things I have done”, product & beauty reviews, DIY, boeken reviews, shopping trips, fotografie, events en meer?


Volg mij op mijn blog, facebook, instagram en pinterest. Hier kun je ook contact met mij opnemen of leuke foto’s van je DIY en andere leuke dingen naar toe sturen! Thanks!!

Good things are closer than you think


Sweet greets,
Rosalie

#robijn #wasverzachter #unilever #itisgoodinmyhood #roydonders #review #geur #zachtewas #magnolia&kokos

No comments: