Onderwerpen

Tuesday, March 11, 2014

Shoe Candy voor super sweet high heels

Waar houden vrouwen van?? Sweets en shoes toch? Daar bedacht de eigenaresse van webshop "Diewilikhebben" iets heel leuks op: Handmade Shoe Candy! Het is niet eetbaar, maar voor je high heels té leuk om niet van te snoepen. Ze zijn onlangs uitgebracht en ik kreeg een pakketje thuisgestuurd. Ik heb gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt en nieuwe pumps besteld bij http://www.diewilikhebben.com/. Ik kreeg ze vorige week binnen en heb met dit mooie weer leuke foto's kunnen maken op mijn nieuwe heels mét hun Shoe Candy. Maak ik je nu niet verschrikkelijk nieuwsgierig naar wat Shoe Candy is?






Yummy!! Candy!!
Terwijl ik op mijn blogspot aan het schrijven was, maakte ik het pakketje open en ontdekte deze super té leuke Shoe Candy van Diewilikhebben. Diewilikhebben is een webshop met originele stiletto type pumps en wedges. Shoe Candy is een schoenen accessoire uit het assortiment van de webshop. Eerder blogde ik over Liquid Heels. Die zijn ook van Diewilikhebben.
http://itisgoodinmyhood.blogspot.nl/2013/10/ma-booties-gepimpt-met-liquid-heels.html




Shoe Candy is een setje handgemaakte hoesjes van stevig, maar flexibel stof voor om de hak van je stiletto pump. De Shoe Candy hoesjes bevatten elastiekjes, waardoor ze op verschillende hak diktes passen.




Mijn Shoe Candy heet Heavy Hologram en heeft een super leuke holografische print, waardoor je niet alleen de zilverkleurige stof van de Shoe Candy ziet, maar afhankelijk van de lichtinval regenboogkleurtjes. Ik ben blij dat ik deze kreeg, want ze passen bij heel veel verschillende outfits uit mijn kledingkast.




De Shoe Candy is gemakkelijk om de hak van je pump te bevestigen. Net een sok die je erom heen doet. Een gemakkelijke instructie krijg je bij je setje.




Je ziet hier het elastiek zitten, maar als je de schoen draagt, zit het elastiek onder je voet en zie je hem dus niet meer. De Shoe Candy zit dan gelijk wat strakker om je schoen.
Hij past overigens ook over heeeeel hoge hakken, maar let wel even op de vorm van de schoen. Hij is niet gemaakt voor te lage of dikke hakken. Om mijn pumps en booties van 5 centimeter hoog, zonder plateau pasten ze niet. Om deze gele pumps passen ze perfect. De pump is 13 cm hoog, met een plateau van 3 cm. De maat is 38,5.




Deze pumps kocht ik bij de webshop van "die wil ik hebben". Ik koos voor geel, omdat ik dat een lekker vrolijke kleur vindt en ik het vaak als accent in mijn outfits draag. Meer originele pumps, wedges en booties vind je via deze link:
http://www.diewilikhebben.com/index.php/hoge-hakken-1.html




Time to party?? Met Shoe Candy bescherm je je hakken tegen alle vieze dingen die op de dansvloer liggen. Je schoenen gaan dus veel langer mee.




Kleurtjes, schoenen, zoetigheid. Daar worden we allemaal vrolijk van toch!




Op de website van Diewilikhebben kun je Shoe Candy vinden in 6 verschillende stijlen met bijpassende namen. Er is een sparkle black, active animal, freaky fuchsia, lovely leopard, heavy hologram en ready2rock. Met deze Shoe Candy kun je een (saaie) pump in meerdere jasjes steken die bij allerlei outfits en gelegenheden passen en gaan jouw pumps niet alleen langer, maar ook nog eens meerdere stijlen mee.

Hier is de link naar de Shoe Candy op Diewilikhebben:
http://www.diewilikhebben.com/index.php/shoecandy.html
De Shoe Candy kost tussen de 12,95 euro en de 16,95 euro.





All you need is collorpopping accessoirees and Shoe Candy!

*outfit foto's zijn door Tamara Nout-Lee gemaakt



Welke Shoe Candy stijl spreekt jou het meeste aan??


Good things are closer than you think



Sweet greets,
Rosalie


No comments: