Onderwerpen

Wednesday, June 4, 2014

Reisblog: Nederlandse bestemming "De Zeeuwse Stromen".

Gastblog door Travel Councellor Joyce Spencer

Dit is mijn eerste echte blog voor “itisgoodinmyhood” en ik wilde vandaag wat schrijven over een bestemming waar ik in de mei vakantie naar toe ben geweest.

Het voorjaar, de meivakantie of een extra lang weekend vanwege de feestdagen, het zijn ideale momenten om er even tussenuit te gaan. Bijvoorbeeld naar het buitenland, misschien in de vorm van een stedenreis, een zonvakantie of een eigen vervoersreis. Maar vakanties in Nederland zijn ook erg leuk. Dichtbij huis, maar er toch echt even uit.





Ik ben in de meivakantie dan ook met mijn gezin lekker naar Zeeland geweest. We kregen zon en de zee en het strand waren op loopafstand. We verbleven in hotel De Zeeuwse Stromen, dat in de duinen van Renesse ligt. Een heerlijk hotel waar ik al meerdere keren ben geweest. Dit hotel heeft onlangs een Zoover Award gehad, wat ook echt niet voor niets is. Je krijgt er goede service, heerlijk eten, mooie schone kamers en gasten kunnen gebruik maken van fijne faciliteiten zoals gratis parkeren, gratis WIFI, een wellness center, diverse sport- en spelfaciliteiten en een binnen- en buitenzwembad. De ligging is ideaal, op loopafstand van het strand en met vele leuke activiteiten voor jong en oud in de buurt, bijvoorbeeld paardrijden, fietsen, tennissen, minigolf of heerlijk wandelen langs het strand. We hebben echt genoten van ons verblijf hier en ik kan het dan ook iedereen aanraden!


We hadden erg mooi weer in de meivakantie. Dit buitenbad is dan echt ideaal!

Meer informatie over deze top locatie vind je hier: http://www.zeeuwsestromen.nl/


De duinen van Renesse.


Heb je nog niets geboekt voor de aankomende zomer? Leg je wensen bij mij neer en ik zoek een perfecte vakantie op maat voor je uit! Voor deze service betaal je niks extra’s!!
Kijk op http://www.travelcounsellors.nl/joyce.spencer. Mailen mag ook natuurlijk: joyce.spencer@travelcounsellors.nl. Bellen gaat veel sneller: 0180-84 69 47  of  06- 13 10 95 55


Life's a beach!


Ook leuk: laat je reisvragen weten via itisgoodinmyhood@gmail.com. Je krijgt altijd antwoord!! en wie weet plaatsen we hem ook in de blogs!!

Good things are closer than you think




Tot de volgende reisblog!
Joyce



No comments: