Onderwerpen

Tuesday, March 4, 2014

Primark Shoplog

Hey! Afgelopen zondag ben ik met hubby en de kids naar Primark Alexandrium gegaan. Het was gelukkig niet zo druk als ik eerder had meegemaakt dus mijn kiddies waren veilig. Moet er niet aan denken ze in het shopping gewoel kwijt te raken!
Ik zag heel veel leuke floral prints bij de ladies department, maar helaas moest ik het kleding shoppen overslaan want mijn kids hadden een doel: Bart Smit. Ik had dus een beetje haast en ben na het bestuderen van de beauty afdeling, naar boven gegaan vanwege mijn doelen. Ik zocht een lekkere knuffel onesie, wilde de accessoires checken en zien wat de schoenen afdeling te bieden had. Ik heb niet veel voor mezelf gekocht, maar dat hoeft niet altijd om toch met leuke items voor een prikkie thuis te komen.
Kijk mee in dit Primark shoplog voor fashion inspiratie, cadeautjes inspiratie, kinderspulletjes inspiratie en accessoire inspiratie.



Floral prints zijn helemaal in dit seizoen en dat komt goed uit want wij houden van fotoprints en bloemen. Deze cropped top is lekker zacht en heeft een print met zonnebloemen en een lief pluizig hondje. Hij is uiteraard voor Eliorah, van de meiden afdeling dus.
Prijs 4 euro. Koopje!



Ook te dragen in laagjes.



Nog meer floral prints! Magrietjes all over! Deze top hoort bij de rok hieronder. Het is een mouwloze cropped top. Samen met de rok een super leuke set voor maar 5 euro!


De wijd vallende rok. Hij komt tot net over de knie. In combinatie met de cropped top echt een plaatje!
Eliorah heeft een hekel aan meisjesachtige dingen, maar dit soort setjes vindt ze wel heel leuk.



Van badkleding kun je nooit genoeg hebben. Eliorah laat altijd wel ergens iets slingeren en iets in haar maat vinden is lastig dus ik heb deze gewoon alvast meegenomen. Het is een beetje een klassiek model en het bandje kan eraf gehaald worden, zodat het een bandeau effect heeft. Er zitten roezels aan de bovenkant en een rubberen bandje aan de binnenzijde zodat hij niet af zakt. Een pittig zwempakje voor de kleine dametjes voor maar 6 euro.


En toen vonden we de bijpassende slippertjes voor maar 1 euro 50!! Leuke set weer!! Eliorah helemaal blij natuurlijk.



Dit pakketje lag bij de koopjes afdeling. Ja die hebben ze ook. Ook al is alles een koopje bij de Primark, toch nog hebben ze koopjes. Dit is een gehaakte headset. Er zit dus een stekker aan voor in de iphone, ipad, ipod en meer van dat soort apparaatjes, zodat je lekker vrolijk uitziend muziek kunt luisteren. Een beetje een snoezige, swingende teddy wordt je er van. We hadden hem uiteraard niet nodig, maar ik vind het altijd leuk om wat spulletjes voor in de cadeaudoos te kopen. Deze was nog maar 3 euro.



Teddy Earmuffs met geluid voor kleine en grote meisjes.



Ik ging voor de onesies naar de Primark omdat we een jarig jobje eentje hadden beloofd. Nu zijn er niet zo heel veel onesies voor meisjes meer op het moment. Je moet echt zoeken naar de maat. Ik denk dat ze wel weer aangevuld worden. Misschien verkopen ze gewoon heel goed en zijn daardoor de voorraden sneller op dan bij de boys. Ik wilde ook een jongens onesie kopen in een wat grotere maat voor en ander jarig jobje, maar helaas vonden we geen leuke. Misschien binnenkort wel weer.


Dit is een cow hoodie. Super zachte fleece onesie met een lief mutsje er aan. De kleuren zijn pastel mint, wit, roze en wat flufjes pastelgrijs. Echt een snoepje deze.


Deze onesie heeft geen voetjes, maar dat is voor de lente/zomertijd juist wel fijn.
De koeiepoten zijn netjes afgewerkt met stevige, roze boorden.
Deze onesie kostte nu 10 euro.



Ik draag regelmatig haarbanden met een strik erin. Ik wilde weer wat nieuwe halen, maar ik vind het lastig leuke en lekker zittende banden te vinden. Ik haal ze eerlijk gezegd meestal bij de kinderafdeling van de H&M. De volwassen bandjes vind ik gewoon te saai. Blijkbaar dachten de designers daar ook zo over, want je ziet dit seizoen steeds meer haarbanden met strik en leuke prints.



Ik lag in een deuk om die prijzen. Daar kan ik ze ook niet zelf voor breien, dus ik heb er maar gelijk 4 meegenomen. Schade: 7,50!
Het fijne van deze haarbanden vind ik dat ze of extra elastiek bevatten of een soort ijzerdraad. De strik blijft zo beter zitten en de haarband glijdt niet de hele tijd van je hoofd.


Als we toch into florals zijn...
Ik heb een nieuwe jurk (van Mango) die hierbij past dus binnenkort maar eens een outfit post doen.
Deze kostte 2 euro.


Weer floral, maar met een zwarte ondergrond. Hij kostte 2 euro.


Stippels zijn eigenlijk niet mijn favoriet, maar blauw wel en die miste ik nog in mijn voorraad. Ik vind het biesje ook lief en deze bevat dus zowel elastiek in de band als ijzerdraad in de strik. Een fijn bandje dus voor maar 2 euro.


Deze zwarte band van licht glanzend zwarte stof heeft een dubbele strik. Ik had nog geen effen haarband, dus deze komt goed van pas. Hij was maar 1 euro 50. Echt belachelijk die prijs. Of zijn de andere winkels gewoon belachelijk duur in hun prijzen???



Micah kijkt tegenwoordig graag naar Sponge Bob. Vorige week heb ik me er eindelijk toe gezet mee te kijken. Wat had ik een hekel aan die schreeuwlelijk! Ik dacht ook dat hij gewelddadig was omdat ik altijd van alles hoorde vallen in de filmpjes. Niets is minder waar. Ja schreeuwen doet die spons wel, maar hij is gewoon oerdom en dat is voor de kids super grappig. Ik heb mijn mening dus herzien, al kijk ik het nog steeds graag met dopjes in.
We zagen deze zachte tandenborstels van de favoriete Sponge Bob figuurtjes voor 2 euro vijftig liggen. Dat is niet duur voor 4 borstels en Micah is er dolblij mee. Ze kunnen rechtop staan op een gladde ondergrond en hebben een fijne grip. Kan ie weer even vooruit.


Nou dit waren onze Primark aankopen. We hebben dus vooral geshopt voor de kids en een beetje voor mezelf. Ik ga binnenkort weer even terug om te kijken naar leuke floral printed items en andere seizoenskleding voor mezelf. Ik zag zo in het voorbijgaan veel leuks, ook bij de sandalen afdeling, dus ik heb voor mezelf vast een wensenlijstje gemaakt.

Hebben jullie onlangs nog leuke aankopen gedaan bij de Primark??

Good things are closer than you think


Sweet greets,
Rosalie

2 comments:

Joli LoveBeautyLifeStyle said...

Erg leuke aankopen. Ik was zondag ook in de Primark maar dan in Zaandam. Schadaaaaaaaaalig geshopt haha

itisgoodinmyhood said...

Thanks Joli! Hihi ben nu ook wel benieuwd naar jouw shoplog ;-)....