Onderwerpen

Tuesday, January 7, 2014

Make up look: Tired today? Paste it away!

Met twee jonge kindertjes is het niet altijd gemakkelijk om goed uitgerust te zijn. Laat staan dat je er ook nog eens goed uitgerust uit ziet. Mijn geen wallen en gezonde gloed-op-mijn-gezicht dagen, verdwenen eigenlijk vanaf de dag dat ik zwanger raakte van mijn dochter. Ik heb sindsdien niet veel dagen gehad dat die vanzelfsprekendheid van er fris en uitgerust uitzien terug was. Onze dochter had vanaf dag 1 een hekel aan slapen en ook nu nog houdt ze ons regelmatig wakker. Dat is gewoon haar ding. Met onze zoon hadden we ook nogal wat slapeloze nachten te goed, vanwege zijn longen. Het zij zo. Make the best of all situations. Ik heb er jaren niet aan gedaan, maar tegenwoordig wordt ik gewoon blijer als ik de boel opvrolijk met een leuk kleurtje hier en daar. Vannacht was het weer zo ver. Onze kids hoesten in canon. Onze dochter hoest al twee weken inmiddels, dus de vermoeidheid begint er weer aardig in te hakken. De ringen onder mijn ogen ook. Maar ik laat me niet kennen. Ik heb mijn gezicht getrakteerd op een kleurtje hier en daar en joh als ik dan langs de spiegel loop, wordt ik gelijk vrolijk. Hier dan, mijn Tired today? Paste it away look.



So tired today, but i just paste it away!










Mijn linkeroog.



Mijn rechteroog.





Voor mijn ogen heb ik drie oogschaduws gebruikt in zachte, verfrissende tinten, die mijn blauwe ogen extra blauw laten lijken.

Aan de binnenzijde van mijn ooglid heb ik een zachtroze oogschaduw gebruikt van Gosh, 007 Coral.

Aan de buitenzijde van mijn ooglid heb ik een glanzende beige-roze achtige oogschaduw van Mac gebruikt, de Gleam Lustre.

Boven mijn wimperrand heb ik vanaf de buitenkant tot net over het midden een glanzend bruine oogschaduw van Mac met een wattenstaafje aangebracht. Dit is de Woodwinked Veluxe Pearl.

De mascara die ik gebruikt heb is de Show Me Volume Mascara van Gosh.

Mijn wenkbrauwen heb ik bijgewerkt met de eyebrow kit van de Hema. Die gebruik ik altijd.





Deze L'oreal Glamshine lijkt heel opvallend als je hem op doet, maar hij is heel subtiel Een lekker fris uitziende gloss. Uitstekend voor natural make up days of om je een fris uitziende look te geven.


Glam Shine Crystals van L'Oréal, tint Coral Strass, nummer 301


Wil je iets meer drama in je look of ga je naar een diner of feestje? Dan kun je bij deze look prima de Glam Shine Coral Chome gebruiken. Die is net meer Bling Bling en net wat donkerder aangezet.




Yup, ik ga de Coral Chrome op doen.




Tadaa! Nu is de look wat zwaarder, dankzij de Glam Shine 
Crystals van L'oréal, Coral Chrome, kleurtint 20.


Bling, Bling!



Smile!



Tools.





Ik weet schoonheid zit van binnen, maar met een beetje hulp van buiten, kan dat wat binnen zit bij mij meer floreren. Ik wordt blijer als ik naar een opgepepte Roos kijk, dan wanneer ik naar een grauwe Roos kijk. Daar wordt ik ontspannen van, creatief ook en blij. En daar slaap ik weer beter van. Heerlijk!

Good things are closer than you think



Sweet greets,
Rosalie


No comments: