Onderwerpen

Saturday, June 29, 2013

Hop die zomer in met Summer Pops van I Luv Cakepops



Jaah vorige week zaterdag 22 juni, 1 dag zomer, ontving ik een doosje van de pakket postbode. Geweldige timing, want ik was net afscheid aan het nemen van de babykamer van de jongste, dat werd opgehaald door een lief en zwanger stel. Toch even slikken dat moment. Is die kleine kindertijd dan echt voorbij? Bye Bye kamer en hello pakketje. Maak mama blij.

Aan de sticker te zien was het een lekker pakketje! Welkom I Luv CakePops! Yes! Het zijn de summer pops die ik mag reviewen voor de Haarlemse Sweet table en CakePop lady Elvira, als 1 van de bloggers uit het testpanel. Mama werd er heel blij van. Dit is een welkome zoete goedmaker voor het afscheid dat ik zojuist nam.


Gezien onze rommelige klusdag heb ik het pakketje direct in de koelkast gezet. Ja…ik kan wachten op verrassingen. Ik neem graag de tijd hiervoor. Ik volg Elvira inmiddels een tijdje via facebook en haar blog en ik heb gezien dat de lekkernijen die zij maakt er verrukkelijk uitzien en ik wil mijn ervaringen dan ook zeer serieus in mij opnemen. Net als een goede wijn, of een heerlijk diner in een sterrenrestaurant.

Aldus, goed voorbereid ging ik zondag ochtend zitten voor mijn momentje met de pops. Eerst de doos openen. Ow, wat een lief roze pakje van vloeipapier zit er in! Kadootje!
Kadootjes moeten uitgepakt en onder de roze wrapping ontdek ik een lief doosje met de heerlijke zoete verrassingen: summer pops! Yummy!

Een echt Kadootje!

Veel aandacht voor details

Je zult maar tot het proefpanel behoren!!

Prachtige Summer Pops: Mango Passie, Mojito en Bubble Strawberry


Hop welke Summer Pops?
Allereerst ging ik proeven, een Mango Passie CakePop, die als een mooie bonbon op een gewaaierd papiertje geserveerd is. Mango Passie Bloem? De cake is kruidig en zacht. Niet te zoet, niet te hartig. De covering is heerlijk knapperig. Een lekkere laag van witte chocolade met daarover bruine choco snippers en gegarneerd met een stukje mango. Heerlijk! Ik concludeer dat deze CakePop me brengt naar oosterse sferen. De smaak kun je niet evenaren met gewone Hollandse of Amerikaanse cake recepten. Het is een luxe CakePop voor jong en oud. Voor iedereen die van zoet, maar niet té houdt. Het is een Summer Pop, maar ik vind dat hij ook voor andere seizoenen een smaakmaker is.

Mango Passie 
Daarna snoepte ik van de Bubble Strawberry, die op een stokje als een echte cake lolly geserveerd wordt. Je verwacht bij aardbei vaak een behoorlijke zoete snoeptoet. Deze CakePop is net als de Mango Passie gezoet maar wederom niet té. De cake heeft ook weer een licht kruidige smaak, die perfect past bij de lichtzoete buitenlaag. Een volwassen strawberry bite. De friszoete aardbei op de knapperige buitenlaag maakt het geheel echt af. Gegarneerd met goudkleurige eetbare snoepverf, ziet deze CakePop er mooi uit. De kleur is lekker vrolijk. I love Colors! Deze popcake is met recht een Summer Pop. Heerlijk!

Bubble Strawberry

En mijn verwachte favoriet, de Mojito CakePop, ook op een stokje geserveerd (maar ik heb hem bij Elvira ook als bonbon variant gezien). Ik heb deze als laatste CakePop geproefd, omdat ik altijd het beste voor het laatst bewaar. Alleen de geur al. Mag ik een Mojito CakePop parfum please? Mijn dochter vond de geur ook super lekker. Je ruikt een verfijnde limoen, mojito geur. De CakePop heeft een lieve pastel kleur en is mooi afgewerkt met limoen suiker. Het oogt heerlijk en het is heerlijk. De cake is licht kruidig met een heerlijke mojito bite. De pastel covering is heerlijk knapperig en heeeeerlijk. Voor deze CakePop mag je me ’s nachts wakker maken! Ik ben wel zo lief geweest om mijn dochter een stukje mee te laten proeven. Dat wilde ik eigenlijk niet, hij is zo lekker, maar hey vooruit, mijn medesnoepster gun ik die proeverij ook wel. Ze vond het net als mama, heeeerlijk! De Mojito CakePop is een echte zomerkraker, maar laat die zomer voor deze CakePops er dan aub ook in de herfst, winter en lente doorgaan. Toe?

Mojito 

Onze favoriet: de Mojito CakePop

Heerlijke proeverij met Summer Pops van I Luv CakePops

En zo zien ze er van binnen uit. Lekhur! Zoals je ziet zijn de CakePops volledig handgemaakt. Dus geen popcake maker werk. Nee, het zijn echt zelf bereide cakes met een heerlijke saus of met kruiden gemengd en gekneed tot balletjes. Handwerk, waar veel liefde en geduld voor nodig is wil je het zo mooi en lekker krijgen. Ik kan het weten, met mijn eigen hand-bak werken, die ook erg geliefd zijn in mijn omgeving. DIT is vakwerk!

Inside out


I Luv CakePops 

Elvira van I Luv CakePops maakt van elke viering een geweldige viering. En als je wilt kun je alles vieren. Zo maakt zij de heerlijkste sweet tables met taarten en CakePops voor onder andere verjaardagen of bruiloften. Haar CakePops zijn heel verfijnd en met geduld en liefde gemaakt. Je ziet het. De creativiteit en exclusiviteit spat er gewoon van af. Maar ook het relaxte, dat zeker te danken is aan haar Molukse genen, brengt Elvira in haar werk terug. Ik heb de meest mooie en smaakvolle taarten en CakePops voorbij zien komen bij I Luv CakePops en ben dan ook zeer vereerd dat ik deel uitmaak van het proefpanel.


Ben je nieuwsgierig geworden? Neem eens een kijkje op de website

http://www.i-luv-cakepops.nl/


Volg Elvira en I Luv CakePops ook via haar blog

http://www.cakepopsbyelvira.blogspot.nl/


En like haar facebookpagina, zodat je altijd op de hoogte bent van haar werk

https://www.facebook.com/ILuvCakePops?fref=ts

Wil je zelf ook Summer Pops proeven?

Ze zijn te bestellen via info@i-luv-cakepops.nl
Wil je I Luv CakePops in het echt ontmoeten?

Op 8 september zijn zij aanwezig op het “Yes Wedding Bash” event van Elivents

https://www.facebook.com/Eliventsdesserttafels.


Super Sweet Summer Greets,

Rosalie




1 comment: