Onderwerpen

Tuesday, March 5, 2013

Ladies had a good time




Een tijdje geleden heb ik een blog geschreven over Pronk-juweel. Ik had in het najaar contact opgenomen met Femke van Pronk-juweel om een ketting uit te zoeken vanwege de like-and-share actie en met mijn nichtje ben ik bij haar geweest om haar sieraden te bespreken en te zien. We werden getrakteerd op haar ruime voorraad kralen en serieus originele en leuke sieraden. Ik was al enthousiast, maar daarna nog meer. 

Check mijn blog:





Workshop wordt mini event

Met mijn nichtje bedacht ik hoe leuk het zou zijn een workshop met Femke te kunnen doen. Ik wilde er een event van maken, waarom niet? Tegenwoordig is dat dé manier om bij elkaar te komen en ik wilde de workshop avond een klein beetje extra geven. Een samenzijn met als hoofdactiviteit de workshop met bekende en onbekende vrouwen, met goodie bags, lekkere hapjes en drankjes en relaxte muziek. Connecting en gezelligheid, dat is het idee.


ITISGOODINMYHOOD, maar niet als je daar niks voor doet!


Organisor me Dus ik begon te plannen en organiseren, zoals ik altijd feestjes plan. Met pieces of cake uiteraard. En een passende uitnodiging en poster. Maar ook met het gevuld krijgen van de goodiebag. Ik wilde dat de inhoud zou passen bij de dames en het doel van de avond. Het moest leuk zijn en verbinden en passen bij mijn beperkte budget. Ik beken dat ik dit deel van de organisatie nog het leukste vond. Hoe mooi is het om mensen blij te maken en te ervaren dat ondernemers daar aan bij willen dragen. De contacten rondom het verkrijgen van de goodies waren super. Daarom speciale dank aan deze ondernemers! Onderaan dit blog kun je zien welke ondernemers hebben bijgedragen aan de goodiebag.


Hmmmm Yummyness

Popcakes YUMMY!!!

De kipjes en pasteitjes waren nog niet gearriveerd LOL

Gezellig avondje

Op 23-2 vond “Ladies have a good time” plaats. Aanvankelijk hadden we externe ruimte gereserveerd, maar na overleg besloten we de week voor het event dat we het gewoon gezellig bij mij thuis gingen houden, wat mogelijk was dankzij hulp van Shirley, haar man, Tamara, mijn man en mijn moeder.
Buddha Bar lounge muziek en de kralenlades van Femke vulden de ruimte (9m2 ruimte gevuld met kralen!!) @ 18.30. We hebben er zin in! De ladies arriveerden bijna gelijktijdig. Great timing! De sfeer was goed en we vergaapten ons allemaal aan de vele mooie kralen. Tja, en dan moet je zelf aan de slag hé! Daar kwamen we ook voor. We konden kiezen uit een ketting of twee armbanden. En omdat we lekker veel tijd hadden, mochten we er als toetje nog oorbellen bij maken. Hoewel iedereen best “doorgewerkt”had, werd er volop gekletst en gegeten en maakten we lol met de snorren, brillen en tekstbordjes die ik van de hema mee had genomen. Het hoeft allemaal niet zo ingewikkeld om het leuk te hebben met elkaar. Dat is exact waar ITISGOODINMYHOOD voor staat!

Seriously veel kralen!!
Hard werken
Lekker eten!
Blij met mijn ketting! 

Mijn nichtje haar ketting

Gekocht voor mijn moeder

Gekocht voor mijn schoonzus

Gekocht voor mijzelf

Gekocht voor mijn dochter
Inspire 2 inspire

De resultaten van de workshop waren zeer verschillend en iedereen ging blij naar huis. Ik ben zelf ook super blij met mijn zelfontworpen en geregen ketting en oorbellensets en kan tevreden terugkijken naar een mooie avond met ITISGOODINMYHOOD, BeJuWeld4LiFe en Pronkjuweel. Nog leuker vind ik dat 1 van de deelneemsters geïnspireerd is door deze avond en inmiddels een nieuwe workshop  heeft ingepland. Uiteraard ga ik daar ook heen om nieuwe en oude bekenden te ontmoeten en mijn creativiteit de vrije loop te laten gaan op nieuwe sieraden. Keep u posted!

Beetje gek doen!

Me & my Cousin

Ik & Petra: volgende keer workshop bij haar...

Ik & mijn mams
Buuf vriendinnen! Gezelligheid dichtbij huis. Je kent het spreekwoord!

Geven is goed

Voor de workshop en het event hebben de dames een financiële bijdrage gegeven. Er was na aftrek van alle kosten nog geld over en omdat ik dit geld wilde doneren aan een goed doel, dat bij ITISGOODINMYHOOD past, heb ik ervoor gekozen het aan het Ronald mc Donald huis in Barendrecht te schenken. Afgelopen vrijdag toog ik dus met mijn twee kids naar het huis, waar ik een leuk gesprek had met manager Rachel. Ik kreeg een rondleiding en de kids speelden vrij in de super leuke speelhoek. Zij mochten voor we weg gingen de briefjes in de Ronald mc Donald clown doen, wat vooral de jongste natuurlijk super gaaf vond. HA! Geven is goed!

Lekker spelen @ het Ronald mc Donald huis Barendrecht
Daar gaan de pegels!

C Ya!


Goodiebag donaties by
https://www.facebook.com/OKEbyme

Fashion statement shirts die je regelmatig bij celebs zult zien, gemaakt van mooie kwaliteit, met leuke statement teksten en altijd mooi verpakt. Een cadeautje voor jezelf of voor een ander. 

Cotton Candies
http://www.cottoncandies.nl/
https://www.facebook.com/CottonCandiesNL

Voor sieraden en andere lieve cadeautjes voor jezelf of een ander.

Shoeby Barendrecht

http://www.shoeby.nl
https://www.facebook.com/shoeby.barendrecht.3?fref=ts

 Hier winkel ik al jaren voor mijzelf en mijn kids. De vestiging in Carnisselande is mijn favoriet voor fashionable kleding en accessoires. Het personeel kent mij en mijn kids en is super op elkaar ingespeeld. De eigenaresse Mirella is zeer actief bij evenementen op het winkelcentrum. Bij deze vestiging shop je dus niet alleen, maar ga je ook gewoon langs voor een praatje en de kids voor een spekkie (LOL).

One Day Shopp
http://onedayshopp.nl/
https://www.facebook.com/onedayshopp.nl?fref=ts

Hier kun je trendy sieraden vinden van plexiglas en hout, maar ook decoraties voor je eettafel of voor in je gebak. Denk aan statement decoraties, snorrenringen, kersthangers, maar dan modern en stoer en lief! Ik plaats regelmatig posts, waarbij ik ringen of andere sieraden van One Day Shopp draag. Totaly love it!

Saporta Design
http://www.saportadesign.nl/

 Dit is het bedrijf van mijn nichtje en haar man. Zij doen reclame uitingen ontwerpen, maken en aanbrengen op ramen, panden, auto’s en textiel. Ook maken printen zij afbeeldingen/foto’s op kettingplaatjes (persoonlijke kettingen) en doen zij (tevens industrieel) glasparelstralen.
nb Houd mijn blog in de gaten voor de DIY snor op zomershirts, met de snorren die Saporta Design in de goodiebag had gedaan!

Pronkjuweel
http://pronk-juweel.nl/
https://www.facebook.com/pages/Pronkjuweel/227359897294202

Voor bijzondere, originele sieraden en sieraden op verzoek. Ook voor workshops bij je thuis of op lokatie. Kijk op de website naar de mogelijkheden.

Kunsthal Rotterdam
https://www.kunsthal.nl
https://www.facebook.com/Kunsthal?fref=ts

Op het moment kun je de exposities van Jean Paul Gaultier en Pastoe bekijken.

ITISGOODINMYHOOD
https://www.facebook.com/ItIsGoodInMyHood?fref=ts
http://itisgoodinmyhood.blogspot.nl/

Mijn page en blog waarin het verbinden van mensen en bedrijven centraal staat. Elkaar leren kennen, helpen en elkaar iets gunnen. Samen dingen doen is leuk! Weg individualisme, hallo community!





#event#ladiesnight#workshop#sieraden#pronkjuweel#community#ladieshaveagoodtime



No comments: